Ua
Вхід/Реєстрація
Ви можете використати свій код клієнта.

Новини

08/06/2023

Товар в пошкодженій упаковці: як реагувати?

Засмучуватися від пошкодженої упаковки не варто, і ось – чому

Уп-с-с-с…. Мій товар прийшов у пошкодженій упаковці?

 

Справді, інколи запчастини надходять до клієнтів у пошкоджених упаковках. Вони можуть бути прим`яті чи надірвані – всяке буває під час логістичних переміщень...

Однак хвилюватися про це не варто!

 

Головна мета упаковки – довезти ТОВАР В ЦІЛІСНОСТІ. Тому пошкоджене пакування НЕ ДОРІВНЮЄ пошкодженому товару.

 

Тому, навіть за наявності «прим`ятості одягу» запчастини, сама деталь всередині – без жодного дефекту, повністю функціональна.

 

Також хочемо звернути Вашу увагу, що більшість оригінальних запчастин приїжджають до нас взагалі без пакування.

 

І тоді ми підбираємо «одяг» для них самостійно!

 

Бувають і ситуації, коли оригінальні запчастини одного виробника мають різні варіанти пакування: форм-фактор, кольорове забарвлення, матеріал виготовлення, покриття матеріалу виготовлення тощо.

 

Обидва явища – також абсолютно нормальні.

 

Втім, якщо Вас все ж засмучує стан пакування чи просто визиває будь-яку підозру, він може без будь-яких вагань повернути товар. Компанія АвтоНова-Д завжди лояльна до своїх клієнтів.

 

Як повернути товар, можна ознайомитися в розділі «Повернення»: https://autonovad.ua/index.html?id=8030