Ua
Вхід/Реєстрація
Ви можете використати свій код клієнта.

Гарантія

 

Гарантійні умови на запасні частини, приладдя, деталі (далі запасні частини, товар)

 

Гарантійні умови на запасні частини, приладдя, деталі (далі запасні частини, товар), придбані у ТОВ «АВТОНОВА-Д» (далі- Продавець), визначаються виробником товарів, регулюються Публічним договором купівлі-продажу запасних частин в інтернет-магазині autonovad.ua, або окремим договором, укладеним з продавцем, а також Порядком дій покупця та продавця при настанні гарантійного випадку та Особливими умовами гарантії, які визначають особливості гарантійної підтримки на певні групи товару певних виробників.

 

Основні відомості про умови гарантії на товари:

 

Гарантійний термін:

 

  • на оригінальні запасні частини становить 12 місяців з дати придбання товару, якщо інше не передбачено особливими умовами гарантії;
  • на неоригінальні запасні частини - 6 місяців з дати придбання товару, якщо інше не передбачено особливими умовами гарантії.

Гарантійний термін на запчастини подвоюється, якщо монтаж відбувається на станції «Автосервіс від АвтоНова-Д», що знаходиться за адресою місто Київ, Балтійський провулок, 20

 

До оригінальних запасних частин відносяться деталі, що мають на корпусі та/або упаковці зображення торгової марки заводу-виробника транспортних засобів та оригінальний код згідно каталогу запасних частин виробника транспортних засобів. Всі інші запасні частини відносяться до неоригінальних.

 

 Гарантійні зобов’язання є чинними за умови дотримання покупцем вимог заводу-виробника щодо:

 

- транспортування, зберігання, експлуатації товару;

- виконання монтажу/демонтажу оригінальних запасних частин виключно уповноваженим представником виробника (дистриб'ютор, уповноважений дилер, Автосервіс від АвтоНова-Д тощо);

- виконання монтажу/демонтажу неоригінальних запасних частин станцією технічного обслуговування, що відповідає вимогам чинного законодавства;

- експлуатації та технічного обслуговування транспортного засобу відповідно до вимог виробника.

 

Гарантійні зобов’язання виробника не розповсюджуються на недоліки товару, що виникли внаслідок:

 

- фізичних пошкоджень, що виникли внаслідок дій третіх осіб, дорожньо-транспортної пригоди, неналежного транспортування, зберігання, монтажу/демонтажу, експлуатації запасної частини та/або транспортного засобу;

- використання неякісного пального або інших рідин, що забезпечують роботу транспортного засобу;

- недоліків товару, що виникли в наслідок незабезпечення покупцем належного технічного обслуговування транспортного засобу або його окремих агрегатів;

- корозії, що виникла внаслідок: недотримання вимог щодо експлуатації, взаємодії з агресивними речовинами природнього або хімічного походження, будь-якими відходами або речовинами, що мають агресивну кислотну або лужну дію, природних явищ;

- наявності ознак на товарі, що стали наслідком самовільного втручання в його технічні властивості;

- виявлення на товарі ознак спроб третіх осіб відновити товар без попереднього узгодження з Постачальником;

- використання товару який по каталогу виробника не призначена для використання на транспортному засобі;

- недоліків товару, який був підданий модифікації при встановленні на транспортний засіб (змінення конструкції, геометрії або властивостей матеріалу виробу, шліфування, підрізка, тощо);

- експлуатація транспортного засобу після виявлення недоліків товару;

- відсутності в наряд-замовленні на монтаж обов’язкових супутніх робіт та/або матеріалів пов’язаних з обов’язковою заміною інших деталей у відповідності до вимог виробника;

- ненадання належно оформлених підтверджуючих гарантійний випадок документів та товару;

- недоліків товару, який за сукупністю ознак, використовувався в спортивних змаганнях;

 

Гарантійні зобов’язання не поширюються на природне (нормальне) зношування наступних товарів:

 

- щітки склоочисника, електричні засоби освітлення, ксенонові лампи, лампи розжарювання, повітряний фільтр, паливний фільтр, шини, свічки запалювання, задні та передні гальмівні колодки та барабани, механізм зчеплення, привідних ременів, технічних рідин, акумуляторних батарей.

 

Порядок звернення із заявою про гарантійний випадок:

 

  1. Адреса для звернень: 04073, Київ, Балтійський провулок, 20
  2. Строк звернення (в межах гарантійного строку) не пізніше 3-х днів з дати виявлення недоліку роботи товару;
  3. Форма звернення: Рекламаційна заява (звернення), яке формується через особистий кабінет клієнта на сайті uaз прикріпленням переліку необхідних документів (заповнений в електронній формі Акт рекламації, скан-копія наряду-замовлення, згідно якого товар встановлювався на автомобіль; файли із фото та відео-записом неналежної роботи товару; для електронних приладів протокол з діагностичного приладу з помилкою);
  4. Товар надається разом із документами та в упаковці, яка забезпечує його транспортування та зберігання.

 В рекламаційному акті має бути зазначено:

 

- дата, адреса складення акту;

- оригінальний код товару та найменування виробника;

- марка, модель, номер кузову, пробіг транспортного засобу, на якому було встановлено товар;

- дата монтажу/демонтажу товару;

- обставини та характер виявленого недоліку товару;

 

Документи, що додаються до рекламаційного акту:

 

  1. видаткова накладна або інший документ, що підтверджує придбання товару у ТОВ «АВТОНОВА-Д»;
  2. наряд-замовлення (акт виконаних робіт) станції технічного обслуговування, яка здійснювала монтаж/демонтаж товару, діагностику транспортного засобу, результати діагностики роботи неналежної роботи товару;

Строк прийняття продавцем рішення за рекламаційним актом становить 5 днів з дати звернення.

 

Строк усунення недоліків товарів за гарантією виробника становить 30 днів з дати прийняття рішення про задоволення рекламації продавцем.

 

Продавець має право відмовити в задоволенні рекламації у випадку недотримання покупцем умов чинності гарантії, порушення покупцем порядку звернення з рекламацією, виявлення недоліків, які не відносяться до гарантійних.

 

У випадку незгоди покупця з відмовою в задоволенні рекламації, він в праві вимагати повторного розгляду рекламації із залученням уповноваженого представника офіційного дистриб’ютора заводу-виробника в Україні, а у випадку незабезпечення такого розгляду продавцем протягом 14 (чотирнадцяти) днів з дати звернення покупця,- розгляду заявленої рекламації із залученням незалежного експерта в порядку, встановленому чинним законодавством. При цьому всі витрати на проведення незалежної експертизи несе Покупець та у випадку підтвердження неправомірності відмови в задоволенні рекламації, відшкодовуються Продавцем протягом 10 (десяти) днів з дати отримання відповідної вимоги Покупця.

 

У випадку заміни товару за гарантією, гарантійний строк на новий товар спливає одночасно із строком гарантії, встановленим на оплачений раніше Товар.

 

У разі проведення діагностики запчастини (запчастин) згідно рекламаційного звернення на станції «Автосервіс від АвтоНова-Д» діагностика, демонтаж та монтаж здійснюються на безоплатній основі у випадку підтвердження гарантійного випадку. У разі непідтвердження рекламаційного випадку витрати за відповідні послуги несе Покупець.

 

Особливі умови гарантії

 

На певні групи товарів діють спеціальні умови гарантії. Враховуйте їх при купівлі запчастин та проведенні монтажних робіт.

 

Деталі електрики

 

Паливні насоси. Перед встановленням паливного насоса обов'язковою процедурою є промивання бака. За наявності елементів, що засмічують паливну систему (пісок, стружка та ін.), гарантія на запчастину не підтримується.

 

Свічки запалювання та розжарювання. Гарантія не діє у випадку: свічки запалювання та розжарювання встановлені без перевірки стану електричних мереж, реле-регулятора напруги, котушки та деталей системи запалення автомобіля / за відсутності результатів діагностики стану електромереж та електрообладнання автомобіля при встановленні запчастини та на момент виявлення несправності; свічки запалювання з ознаками нагару.

 

Акумулятори. Гарантія не діє у випадку: акумулятори встановлені без перевірки стану електрообладнання (без відповідного акту перевірки електрообладнання). Для автомобілів, які працюють в таксі, гарантія поширюється на три місяці.

 

Автолампи. На автолампи та блоки управління гарантія поширюється виключно у випадках заводського браку, який був виявлений або перед монтажем запчастини на автомобілі або безпосередньо після монтажу без виїзду автомобіля з сервісної станції.

 

Датчики та сенсори. Гарантія підтримується за наявності протоколу з діагностичного приладу, що підтверджує несправність.

 

Лямбда-зонди. За наявності слідів нагару гарантія не підтримується. Гарантія підтримується за наявності протоколу з діагностичного приладу, що підтверджує несправність.

 

Системи кондиціонування

 

Компресори системи кондиціонування. Гарантія не діє у випадку: компресори системи кондиціювання, при монтажі яких використання матеріали ущільнення не передбачені технологічно (герметики, силікони і т.д.). Гарантія підтримується за умови використання мастила відповідно до вимог виробника, обов'язкового промивання системи кондиціювання, заміни фільтра та виконання інших робіт, передбачених виробником при заміні компресора. У гарантійній підтримці може бути відмовлено у випадках низького (нижче за норму) рівня мастила в компресорі кондиціонера.

 

Радіатори системи кондиціонування. Гарантія підтримується за умови обов'язкового промивання системи кондиціювання, заміни фільтра та виконання інших робіт, передбачених виробником при заміні компресора.

 

Деталі кузова

 

Капоти, крила, бампера, панелі, решітки, ремонтні частини крил, пороги, підкрилки. Гарантія розповсюджується виключно у випадках заводського браку, який було виявлено перед монтажем запчастини на автомобіль. Гарантія не поширюється на випадки відмінностей неоригінальної запчастини з характеристиками та розмірами оригінального аналога (трохи більші зазори, нещільне прилягання тощо).

 

Оптика, дзеркала, скло дзеркал, склопідйомники. Гарантія поширюється виключно у випадках заводського браку, який був виявлений перед монтажем запчастини на автомобілі або безпосередньо після монтажу без виїзду автомобіля з сервісної станції.

 

Паливні баки. Гарантія відсутня.

 

Деталі двигуна

 

Підсилювачі керма. Гарантія поширюється за умови обов'язкового промивання підсилювача системи, заміни оливи підсилювача керма. Гарантія не поширюється на випадки використання оливи ГПК, придбаної у сторонніх компаній. У разі наявності сторонніх шумів та невідповідної роботи насоса обов'язкова заміна кришки та бачка ГПК, а також повторне промивання та перевірка системи на герметичність та відсутність забруднюючих елементів.

 

Фільтри. Гарантія поширюється до наступних регламентних робіт із заміни фільтра.

 

Деталі системи зчеплення. При заміні маховика та комплекту зчеплення в парі гарантія може бути продовжена від 3 до 6 місяців додатково до встановленого гарантійного терміну.

 

Деталі ходової частини

 

Гальмівна система. Гарантія підтримується лише у разі проведення робіт із промивання гальмівної системи, що засвідчено в акті виконаних робіт сервісної станції. Гарантія на гальмівні колодки підтримується лише у разі заміни чи проточки гальмівних дисків. Гарантія підтримується лише за відсутності слідів перегріву. При несправності пов'язані з протіканням обов'язково фото або відеофіксація дефекту на автомобілі.

 

Амортизатори, пружини, ресори, приводи колеса, деталі системи кермування, підшипники. Гарантія підтримується тільки у разі проведення повної діагностики ходової системи перед встановленням запчастини та наявності заключення сервісної станції щодо відсутності інших рекомендованих до заміни елементів ходової частини, що вийшли з ладу. При заміні одного амортизатора або пружини гарантія не підтримується.

 

Універсальні деталі

 

Щітки склоочисника. Гарантія поширюється виключно у випадках заводського браку, який був виявлений перед монтажем запчастини на автомобілі або безпосередньо після монтажу без виїзду автомобіля з сервісної станції.

 

Технічні рідини

 

Оливи, антифриз, омивачі, автохімія: гарантія не розповсюджується.

 

Умови гарантійних термінів за брендами 

AJUSA – 6 місяців

AND parts –  12 місяців

APPLUS – 12 місяців

ATE – 6 місяців

AUTO TECHTEILE – 6 місяців

AUTOFREN SEINSA – 6 місяців

AUTOMEGA – 6 місяців

BAPMIC – 12 місяців

BILSTEIN – 6 місяців

BMW – 6 місяців

BORSEHUNG – 12 місяців

BOSAL – 6 місяців

BOSCH – 3 місяці; щітки склоочисника – 6 місяців

CONTINENTAL – 3 місяці

CORTECO – 6 місяців

DENSO – 3 місяці

DPA – 12 місяців

DURACELL – легк. 24 місяців, вант-і 12 місяців

FAG – 3 місяці

FEBEST – 6 місяців

FEBI – 6 місяців

FISCHER AUTOMOTIVE – 6 місяців

FORD – 6 місяців

FRAP – 6 місяців

FRECCIA – 6 місяців

GATES – 3 місяці

GSP – 6 місяців

INA – 3 місяці

JAGUAR LAND ROVER – 6 місяців

JP GROUP – 6 місяців

KLOKKERHOLM – 12 місяців

KOLBENSCHMIDT – 6 місяців

KYB – 6 місяців

LEMFORDER – 6 місяців

LESJOFORS – 6 місяців

LUK – 3 місяці

MAHLE – 6 місяців

MAPCO – 3 місяці

MERCEDES-BENZ – 6 місяців

MEYLE –  12 місяців

MONROE – 6 місяців

MSG – 6 місяців

NGK – 6 місяців

NISSENS – 3 місяці

NK – 6 місяців

OSSCA – 12 місяців

OXIMO – 6 місяців

PIERBURG – 3 місяці

PORSCHE – 6 місяців

SACHS – 3 місяці

SPIDAN – 6 місяців

SWAG – 6 місяців

TEXTAR – 6 місяців

TOPRAN – 3 місяці

TRW – 3 місяці

VAG –  12 місяців

VARTA – 3 місяці

VDO – 3 місяці

VERNET – 3 місяці

VICTOR REINZ – 6 місяців

VIKA – 12 місяців

ZIMMERMANN – 6 місяців

 

Порядок дій Постачальника та Покупця при настанні гарантійного випадку

 

  1. Не пізніше 3-х днів з моменту виявлення недоліку товару, Покупець здійснює фотофіксацію зовнішнього вигляду товару, номеру кузову та пробігу автомобіля, на який його було встановлено, а також відеофіксацію процесу неналежної роботи товару, опитує споживача з приводу обставин виникнення недоліку. Не пізніше 3-х днів з моменту виявлення недоліку товару в особистому кабінеті клієнта на сайті autonovad.ua в розділі ВИДАТКОВІ ТА ДЕКЛАРАЦІЇ Покупець формує рекламаційну заявку та направляє її Постачальнику (перше звернення після виявлення недоліку може бути здійснено без повного пакету підтверджуючих гарантійний випадок документів).
  2. На сайті autonovad.uaв розділі «Гарантія» Покупець завантажує форму Акту рекламації у форматі «.doc» та заповнює її в електронній формі. В Акті рекламації зазначається дата встановлення товару, № кузову транспортного засобу, дата виявлення недоліку, обставини виявлення недоліку, опис недоліку, тобто ознаки, за якими споживач або Покупець дійшов висновку про неналежну роботу товару й відправляє інформацію Постачальнику.
  3. До рекламаційної заявки Покупцем додаються:заповнений в електронній формі Акт рекламації, скан-копія наряду-замовлення, згідно якого товар встановлювався на автомобіль; файли із фото та відеозаписом неналежної роботи товару; для електронних приладів протокол з діагностичного приладу з помилкою.
  4. На вимогу Постачальника Покупець подає в письмовій формі Акт рекламації, копія наряд-замовлення та інші необхідні документи які подаються разом із товаром.
  5. Не пізніше, ніж через 5 днів з моменту рекламаційного звернення Покупця через особистий кабінет на сайті autonovad.uaПостачальник зобов’язаний надати відповідь в особистому кабінеті клієнта та за електронною поштою, вказаній в зверненні:

- звернення узгоджене заміна та/або ремонт товару можливий при його поверненні разом з переліком підтверджуючих недолік документів;

- звернення відхилене з обов’язковим вказанням причини відхилення;

- необхідно надати певні документи, перелік яких буде зазначений Постачальником.

 

  1. Монтаж, демонтаж, інше втручання в роботу товару, щодо якого заявлено рекламацію, здійснюється Покупцем виключно після отримання відповідного дозволу (інструкцій) від представника гарантійного сервісу Постачальника.
  2. Протягом часу розгляду рекламації все листування між Покупцем та Постачальником здійснюється електронною поштою.
  3. Постачальник вправі прийняти рішення про необхідність додаткового часу на розгляд рекламації у випадках: відсутності документів, передбачених п.3 цього Порядку; необхідності безпосереднього огляду товару, транспортного засобу представником Постачальника та/або додаткових консультацій з виробником товару або його уповноваженим представником в Україні.
  4. Висновок про результат розгляду рекламації вноситься Постачальником до результатів розгляду рекламаційного звернення на фірмовому бланку Постачальника та направляється Покупцю на адресу електронної пошти. У випадку відмови у задоволенні рекламації Постачальник зазначає у висновку причину та підстави такої відмови відповідно до вимог гарантійної підтримки та чинного законодавства та повертає товар Покупцю.
  5. Прийняття-передавання товару здійснюється за адресою: 04073, Київ, Балтійський провулок, 20.

 

Завантажити акт Рекламації

 

Повернення запчастин

 

Умови повернення якісного товару, придбаного у ТОВ «АВТОНОВА-Д» встановлюються Публічним договором купівлі-продажу запасних частин в інтернет-магазині autonovad.ua (далі – інтернет-магазин продавця)

 

Основні умови повернення товарів належної якості:

 

Відповідно до положень Закону України «Про захист прав споживачів» покупець, який придбав товар належної якості, має право повернути його продавцю протягом 14 днів з дати придбання.

 

Увага! Товар належної якості може повернути виключно фізична особа (споживач), яка придбала товар для власних потреб.

Особи, які придбали товар для подальшого продажу (в тому числі, фізичні особи-підприємці) можуть повернути товар належної якості в межах ліміту повернень.

 

Вимоги до товару, який повертається покупцем:

 

  1. Товар не має ознак встановлення та/або використання
  2. Товар знаходиться в оригінальній упаковці виробника (якщо упаковка передбачена виробником) в тому самому вигляді, в якому його було придбано
  3. Разом з товаром надаються всі супровідні документи на нього (технічна документація, гарантійний талон, тощо) та документи, за якими товар був отриманий покупцем із зазначенням штрих-коду з номером замовлення

 

Не можуть бути повернені товари, які:

 

  1. Не мають індивідуальної упаковки (були продані в роздріб з однієї упаковки);
  2. Не відповідають умовам, за яких їх може бути повернуто.

 

Товар повертається на адресу складу ТОВ «АВТОНОВА-Д»: м. Київ, провулок Балтійський 20

 

Витрати на доставку товару до складу продавця покладаються на покупця.

 

Погодження повернення товару здійснюється через кабінет користувача в інтернет-магазині продавця або безпосередньо за адресою складу продавця із зазначенням причини повернення.

 

При поверненні товарів перевізником покупець повідомляє продавцю номер вантажної декларації та найменування перевізника в особистому кабінеті користувача інтернет-магазині продавця в день відправлення товару.

 

Особи, які систематично придбавають товари для подальшого продажу (категорії покупців, що мають ознаки підприємницької діяльності: «СТО», «Оптовий склад», «Автомагазин» тощо), та які придбали товар в наслідок неправильного підбору за каталогом або інших помилок своїх замовників, в праві повертати якісний товар в межах «ліміту повернень»: на суму, що не перевищує 10% від вартості переданих (відвантажених) в поточному місяці товарів.

 

Продавець залишає за собою право стягнення з покупця штрафу в розмірі 20% ціни якісного товару, який повертається.

 

Якщо умовами виробника передбачено відвантаження Товару єдиною упаковкою на декілька запасних частин, витратних матеріалів, рідин (бочки, каністри, бухти тощо), а Покупець виявляє бажання придбати такий Товар в роздріб (частиною товару в упаковці), внаслідок чого при поверненні такого якісного Товару його неможливо ідентифікувати або здійснити повторний продаж іншому покупцю (витратні матеріали, рідини), в наслідок зменшення строку придатності або з інших причин, такий Товар, поверненню не підлягає.

 

Грошові кошти за повернені товари, які на сайті мають позначку «запчастина без повернення» та зі строком постачання більше 4-х робочих днів, повертаються виключно після продажу цього товару іншому покупцю.

 

Товари, які відносяться до «Х-деталей» та мають позначку  не можуть бути повернені покупцем, оскільки відвантажуються в обмін на демонтовану запасну частину аналогічну за призначенням до відвантаженого товару.

 

З детальною інформацією про Механізм повернення запчастин, Ви можете ознайомитися за цим посиланням.

 

 

Додаткова інформація

 

Наряд-замовлення

 

В наряд-замовленні вказується наступна інформація:

 

- Відомості про об’єкт господарювання (ФОП, ТОВ, ПП тощо) який надає послуги з ремонту автомобіля: назва, адреса, номер телефону.

- Повну інформацію про замовника послуг

- Дані про автомобіль: марка, модель, номер VIN, тип двигуна, державний номер, показники одометра на момент звернення

- Перелік послуг (робіт) які виконувались та їхня вартість

- Перелік запасних частин що використовувались для ремонту

- Імена і підписи представника СТО і замовника послуг

 

В наряд-замовленні можуть бути вказані гарантійні умови на надані послуги та реалізований товар. Порядок вирішення спірних питань.