Ua
Вхід/Реєстрація
Ви можете використати свій код клієнта.

Дропшипінг

Шановні партнери!

В компанії АвтоНова-Д працює послуга Дропшипінг. 

Дропшип або "відправка безпосередньо" — це коли ми будемо відправляти замовлення відразу ж на ваших клієнтів.

 

Що Ви отримуєте, коли обираєте дропшипінг від АвтоНова-Д

1. В інтернет торгівлі сьогодні найголовніше — це швидкість. Відправляючи товар безпосередньо, скорочується термін постачання для клієнта. 

2. Наш склад — це ваш склад. Ви можете викладати нашу наявність у своїх інтернет-магазинах або пропонувати клієнтам як своє власне. Не потрібно платити за оренду складів і наймати персонал. Все що потрібно, це комп'ютер з виходом в інтернет і телефон. Асортимент нашого з вами складу складає понад 500 000 найменувань. 

3. Даний вид бізнесу практично не вимагає початкового капіталу, і ви не несете ніяких ризиків. Нам ви оплачуєте товар, коли отримали гроші від клієнта або ж відправка проводиться з накладеним платежем. 

4. Ми не дзвонимо вашим клієнтам, не вкладаємо візитки та рекламні матеріали в посилки, так само не використовуємо брендований скотч. 

5. Упаковку і транспортування посилок ми беремо на себе. 

6. Немає мінімальної суми замовлення — відправляємо від 1 одиниці. 

 

Як оформити замовлення через дропшипінг

1. Додайте товар в кошик.

2. Створіть адресу доставки вашого клієнта і вкажіть його одержувачем.

3. При оформленні обов'язково поставте позначку «Без документів».

4. ЯКЩО ЦЕ НАКЛАДЕНИЙ ПЛАТІЖ, вкажіть в коментарях до замовлення «Накладений платіж і суму». Різниця між вашою закупівлею і ціною для вашого клієнта (заробіток) автоматично нараховується на ваш баланс у нас в програмі.


ЗАРАХУВАННЯ КОШТІВ НА БАЛАНС ДРОПШИПЕРА ВІДБУВАЄТЬСЯ ПРОТЯГОМ 30 ХВИЛИН з моменту забору клієнтом посилки й відповідно оплати у відділенні Нової Пошти. Цей процес відбувається автоматично та абсолютно автономно, кошти можуть бути зараховані в будь-який час доби, робочий день чи вихідний день нашої компанії.

 

Вартість послуги

Для наших клієнтів дану послугу ми надаємо БЕЗКОШТОВНО.

Якщо посилка не забрана вашим клієнтом, тоді ви компенсуєте втрати на доставку до клієнта і назад до нас.

Звертаємо вашу увагу, коли клієнт забрав посилку — повернення або обмін через будь-яких пошкоджень при транспортуванні не передбачений. Будь ласка, повідомляйте своїх клієнтів про можливість перевірки товару на пошті. 

 

Як дізнатися дані по відправці?

Номери декларацій ви зможете знайти у своєму особистому кабінеті на нашому сайті, також, вони будуть відправлені вам на електронну пошту. 

Графік відправок перевізниками ви можете побачити в кошику при оформленні замовлення: 

 

Чекаємо з нетерпінням ваших дропшип-замовлень!

 


З повагою керівник відділу продажів в м. Києві                                                  

Лясковський Вадим