Новини
Automega - марка запчастин від піонера автобізнесу в Німеччині, компанії DELLO
Марафон автобізнесу триває вже понад 120 років. Змінюються зірки п'ятирічок і десятиліть, частина "швидких" лідерів вже зійшли з дистанції. Але є компанії, які пройшли періоди злетів і падінь і продовжують рухатися вперед з невблаганною сталістю. Німецька компанія Dello одна з таких піонерів, а тепер вже ветеранів автобізнесу. І ось вже її "дочка", марка Automega відзначила своє 20-річчя.
Новітня історія марки запчастин Automega бере початок у 2000-х, коли Dello, будучи офіційним дилером понад 15 марок автомобілів в Німеччині, мережею автосалонів, а також станцій технічного обслуговування будує логістичний хаб площею 25 000 м2, щоб забезпечувати запчастинами Automega НЕ тільки власну мережу, а й зростаюча кількість партнерів.
Розумні й конкурентоспроможні ціни, разом довірою клієнтів і злагодженою роботою персоналу, зробили DELLO не тільки одним з найбільших у світі продавців автомобілів, але також і однією з провідних європейських фірм на ринку автомобільних запчастин. Продукція Automega відповідає високим європейським стандартам якості.
DELLO - створення власної автомобільної історії в Німеччині, понад 120 років
Починаючи з 1898 року, фірма DELLO виросла з невеликого сімейного підприємства до глобальної компанії, що входить в число провідних автомобільних будинків Європи та пропонує клієнтам численні переваги.
1898 – 1960: Заснування, роки війни, економічне диво
// Основна будівля підприємства у 1898 році
Історія успіху DELLO починається в 1898 році, коли Ернст Делло (Ernst Dello) відкриває в Гамбурзі, на вулиці Даммторштрассе невеликий магазин велосипедів і швейних машин. Незабаром він і його колега, пан Август Презент, одними з перших оцінять потенціал щойно з'явившихся на ринку «автомобілів» і будуть прагнути до їх представництва. Вагому роль зіграла фінансова підтримка сім'ї Августа Презент, що інвестувала в цей проєкт. Так компанія DELLO й автомобіль знайшли одне одного!
Уже в 1903 році Ernst Dello & Co. стає генеральним представником Opel у всіх містах Ганзейського союзу. Найвідоміший клієнт компанії DELLO - Імператор Вільгельм II. У 1914 році після важких років починань 1000-й новий автомобіль залишає виставковий павільйон компанії.
Після потрясінь Першої світової війни Ernst Dello & Co. переживає легендарні часи з «Laubforsch» («Жабеня») - першим транспортним засобом, зробленим на складальному конвеєрі Opel (модель «4/12 PS»). Частка Opel на німецькому автомобільному ринку зростає до 40%. Dello також отримує з цього прибуток і в 1923 році святкує продаж десятитичячного нового автомобіля.
Вплив світової економічної кризи відбилось й на Dello. Однак керівництво компанії демонструє неабияку далекоглядність і розум, використовуючи кризовий час для будівництва першої сервісної майстерні. Цей напрямок надалі послужить для підприємства стабільним економічним «корсетом». З недорогими моделями Olympia, Kadett і пізніше Kapitan продажі ростуть. Це відбувається до тих пір, поки в 1939 році Opel не втягують у військове виробництво. Для компанії знову починаються важкі часи. Поставки на ринок нових приватних транспортних засобів були припинені, конвеєр заводу Opel працював тільки на військову промисловість.
За час Другої світової війни майже всі підприємства були зруйновані. Будучи відданою своїй справі й працюючи з ентузіазмом, пані Лізи Презент, власниці компанії, вдається відновити сервісні майстерні й відродити співпрацю з заводом Opel. Незабаром компанія Dello міцно стає на ноги. Після валютно-фінансової реформи в 1948-му авторинок переживає справжній бум. У 1953 році Dello починає відкривати нові філії.
1960 – 2000: Модернізация, зростання, «Гамбургська Автомиля»
// Ханс Равенборг, голова DELLO
Після смерті Лізи Презент, історію DELLO продовжує її син, Ханс Равенборг. Керівник компанії, Ханс Равенборг, ставить за мету стати ближче до клієнта. Завдання здійснюється завдяки відкриттю 15 нових філій в Гамбурзі. У 1968 році головний офіс Dello переїжджає на вулицю Неддерфельд, створивши відому «Гамбурзький Автомілю», з її численними автосалонами, сервісними центрами й магазином, що розташувалися на одній вулиці в передмісті Гамбурга. Рішення пана Равенборг піти в «луки», перенісши свої філії з центру міста на околицю, було на той час справжнім проривним і передовим. DELLO був першим в Європі, відкривши подібну «Автомілю». Надалі цим шляхом підуть всі інші компанії. Значно модернізуючи існуючі автосалони та станції сервісного обслуговування Ханс Равенборг пише нову історію Ernst Dello & Co.
У 1987 році відбувається ще одна зміна в складі керівництва DELLO. Пан Курт Крегер стає співвласником і керівником підприємства. Під його керівництвом підприємство продовжує успішно розвиватися та освоювати нові горизонти.
Гамбурзька «Автоміля» на вулиці Неддерфельд продовжує своє подальше зростання — в 1995-му фірма відкриває витончену і наповнену світлом новобудову «Dello Forum», що стала штаб-квартирою керівництва підприємства.
У 1998-му компанія DELLO відзначила 100-річний ювілей. До свого ювілею були придбані чотири відомих автомобільних підприємства на півночі Німеччини. Перетворивши їх у свої філії, DELLO стає ще ближче до клієнта в Гамбурзі, Хайде, Хусум і Шлезвіг-Гольштейн.
2000 – сьогодні: Розширення брендів, логістичний центр, підйом
Нове тисячоліття супроводжується подальшим розширенням мережі філій компанії Ernst Dello & Co. в інших федеральних землях, таких як Нижня Саксонія, Бремен і Мекленбург-Передня Померанія. Паралельно DELLO приєднує нові автомобільні фірми в околицях Гамбурга. У цей же час в «гамбурзької автоміле» на вулиці Неддерфельд, продовжує розширюватися і зміцнюватися торгова марка автозапчастин AutoMega.
До структури компанії входять більше 50-ти підприємств, на яких працюють близько 2700 співробітників. На рахунку Ernst Dello & Co. кілька значних ювілеїв, таких як: більш ніж 100 років продуктивного партнерства з компанією Adam Opel AG і продаж 1 000 000-го нового автомобіля Opel.