RU UA

Обратный звонок

  • Телефон(044) 490 9190

г. Киев

ул. Семьи Хохловых,

Наибольший и независимый склад запчастей VAG в Украине
ВОЗВРАТ ЗАПЧАСТЕЙ

Умови повернення якісного товару, придбаного у ТОВ «АВТОНОВА-Д» встановлюються Публічним договором купівлі-продажу запасних частин в інтернет-магазині  http://autonovad.ua (далі – інтернет-магазин продавця)

 

Основні умови повернення товарів належної якості:

 

Відповідно до положень Закону України «Про захист прав споживачів» покупець, який придбав товар належної якості, має право повернути його продавцю протягом 14 днів з дати придбання.

 

Увага! Товар належної якості може повернути виключно фізична особа (споживач), яка придбала товар для власних потреб. Особи, які придбали товар для подальшого продажу (в тому числі, фізичні особи-підприємці) можуть повернути товар належної якості в межах ліміту повернень.

 

Вимоги до товару, який повертається покупцем:

1) Товар не має ознак встановлення та/або використання;

2) Товар знаходиться в оригінальній упаковці виробника (якщо упаковка передбачена виробником) в тому самому вигляді, в якому його було придбано;

3) Разом з товаром надаються всі супровідні документи на нього (технічна документація, гарантійний талон, тощо) та документи, за якими товар був отриманий покупцем із зазначенням штрих-коду з номером замовлення.

 

Не можуть бути повернені товари, які:

1. не мають індивідуальної упаковки (були продані в роздріб з однієї упаковки);

2. не відповідають умовам, за яких їх може бути повернуто.

 

Товар повертається на адресу складу ТОВ «АВТОНОВА-Д»: м. Київ, вул. Сім’ї Хохлових, 9А. Витрати на доставку товару до складу продавця покладаються на покупця.

 

Погодження повернення товару здійснюється через кабінет користувача в інтернет-магазині продавця або безпосередньо за адресою складу продавця із зазначенням причини повернення.

 

При поверненні товарів перевізником покупець повідомляє продавцю номер вантажної декларації та найменування перевізника у особистому кабінеті користувача в інтернет-магазині продавця в день відправлення товару.

 

Особи, які систематично придбавають товари для подальшого продажу (категорії покупців, що мають ознаки підприємницької діяльності: «СТО», «Оптовий склад», «Автомагазин» тощо), та які придбали товар в наслідок неправильного підбору за каталогом або інших помилок своїх замовників,  в праві повертати якісний товар в межах «ліміту повернень»: на суму, що не перевищує 10% від вартості переданих (відвантажених) в поточному місяці товарів. Продавець залишає за собою право стягнення з покупця штрафу в розмірі 20% ціни якісного товару, який повертається.


Якщо умовами виробника передбачено відвантаження Товару єдиною упаковкою на декілька запасних частин, витратних матеріалів, рідин (бочки, каністри, бухти тощо), а Покупець виявляє бажання придбати такий Товар в роздріб (частиною товару в  упаковці), внаслідок чого при поверненні такого якісного Товару його неможливо ідентифікувати або здійснити повторний продаж іншому покупцю (витратні матеріали, рідини), в наслідок зменшення строку придатності або з інших причин, такий Товар, поверненню не підлягає.
 
 

Грошові кошти за повернені товари, які на сайті мають позначку  «запчастина без повернення» та зі строком поставки більше 4-х робочих днів, повертаються виключно після продажу цього товару іншому покупцю.

 

Товари, які відносяться до «Х-деталей» та мають позначку   не можуть бути повернені покупцем, оскільки відвантажуються в обмін на демонтовану запасну частину аналогічну за призначенням до відантаженого товару.



  Завантажити бланк «Заява на повернення»