Ua
Вхід/Реєстрація
Ви можете використати свій код клієнта.

Відповіді на поширені питання (FAQ)

Коли буде моя доставка по місту Київ?

 

Доставка здійснюється відповідно до умов, зазначених під час оформлення замовлення. Ви можете перевірити статус замовлення в особистому кабінеті (детальний трекінг – в розробленні).

 

Щоденно з понеділка по п'ятницю ми здійснюємо 4 планових виїзди – блок доставки закривається на виїзд об 9:00, 11:00, 13:00 та 15:00, в суботу 3 планових виїзди – блок доставки закривається на виїзд 09:00, 12:00 та 15:00 . Регламентний час доставки протягом 3-х годин з моменту закриття блоку доставки.

 

Що з моїм замовленням?

 

Статус замовлення можна перевірити в особистому кабінеті на сайті в розділі «історія замовлень» (Профіль – Історія замовлень), де вказані деталі замовлення (більш точну інформацію можемо надати в телефонному режимі, якщо виникають додаткові питання)

 

Я залишав скаргу, коли буде рішення?

 

Ваша скарга передана у секцію залагодження. Стандартний термін розгляду протягом 24 годин від типу звернення. Менеджер має зв’язатись з вами протягом 3-х годин.

 

Зробив оплату і не бачу її на балансі. Можете перевірити?

 

Оплати обробляються протягом банківського дня або відповідно до проведення банківських оплат. Платежі через Приват Банк мають проводитись через систему протягом 10 хв. Якщо платіж не відобразився, надайте підтвердження оплати на нашу електронну пошту (див. email внизу сторінки), і ми проведемо перевірку.

 

Чи можна повідомити про оплату?

 

Так, ви можете надіслати підтвердження платежу на нашу електронну пошту або створити повідомлення про оплату на нашому сайті для оперативного оновлення балансу.

 

Коли буде моя доставка?

 

Залежить від обраного способу доставки та регіону.

 

Щоденно з понеділка по п'ятницю ми здійснюємо 4 планових виїзди по Києву – блок доставки закривається на виїзд об 9:00, 11:00, 13:00 та 15:00, в суботу 3 планових виїзди – блок доставки закривається на виїзд 09:00, 12:00 та 15:00. Регламентний час доставки протягом 3-х годин з моменту закриття блоку доставки.

 

Що з моїм замовленням? Коли ЗЧ приїде зі складу постачальника?

 

Замовлення зі складу постачальника мають окремі терміни постачання: вони відображаються під час оформлення замовлення, а в історії замовлень позначаються орієнтовною датою прибуття на наш склад. Менеджер може уточнити термін, який був вами обраний та орієнтований час прибуття на наш склад. Варто зауважити, що доставка зі складу постачальника не залежать на 100% від роботи нашої компанії, тому інколи час доставки може змінюватись.

 

Чи можливо самовивіз переробити на доставку для декількох замовлень?

 

Так, зв’яжіться з менеджером, щоб узгодити зміну способа доставки.

 

Мені не довезли всі ЗЧ. У видатковій є, але фактично частина позицій відусутня. Де запчастини?

 

Вам потрібно створити скаргу на сайті, після чого Департамент якості та вдосконалення надішле запит у відділ логістики. Це може зайняти деякий час, якщо вам потрібно максимально оперативне рішення пропонуємо створити нове замовлення.

 

Коли виїхало моє замовлення на доставку?

 

Статус відправки можна перевірити в особистому кабінеті і відповідно до тих умов, які ви обирали до замовлення, або уточнити інформацію у менеджера.

 

В кошику замовлення на суму більше 2000 грн, чому включена доставка?

 

Безкоштовна доставка формується після списання видаткової накладної, замовлення більше 2000 грн – безкоштовні, якщо виникають подібні неприємності, створіть скаргу на сайті і ми оперативно виправимо цю неприємність.

 

Як мені створити повернення?

 

Повернення оформлюється через особистий кабінет, детальна інструкція, як оформити повернення знаходиться в розділі «Для клієнтів» підрозділ «Повернення запчастин». Важливо дотримуватися умов повернення.

 

Чи пройшла оплата?

 

Ви можете перевірити статус платежу в особистому кабінеті в розділі «Профіль» та натиснути кнопку «оновити баланс» або запитати менеджера.

 

Через який час приїде доставка?

 

Щоденно з понеділка по п'ятницю ми здійснюємо 4 планових виїзди – блок доставки закривається на виїзд об 9:00, 11:00, 13:00 та 15:00, в суботу 3 планових виїзди – блок доставки закривається на виїзд 09:00, 12:00 та 15:00. Регламентний час доставка протягом 3-х годин з моменту закриття блоку доставки. Доставка до вас приїде відповідно до оформленого блока доставки: наприклад, якщо ви оформили доставку до 11:00, замовлення ви маєте отримати в проміжку з 11:00 до 14:00.

 

Чи зможу я переробити або відмінити замовлення?

 

Залежить від статусу замовлення. Якщо воно ще не відправлене або не запаковане –  зміни можливі.

 

Я вчора віддав ЗЧ водію, чому не провели повернення?

 

Процес прийняття повернень може займати до трьох робочих днів. Однак, враховуючи велику кількість повернень, іноді опрацювання може зайняти трохи більше часу — до п’яти робочих днів. Запевняємо, що ваше повернення перебуває в роботі та буде опрацьоване. Якщо виникнуть додаткові питання чи буде потрібна додаткова інформація, ми можемо переадресувати на відділ повернень.

 

Під одним артикулом приїхали різні ЗЧ, що мені робити?

 

Вам потрібно створити скаргу на сайті, після чого Департамент якості та вдосконалення надішле запит на склад. Це може зайняти деякий час, тому, якщо вам потрібно максимально оперативне рішення, пропоную створити нове замовлення.

 

Коли приїде ЗЧ з КУЖ?

 

Це віддалений склад, зі швидким терміном поставки на склад КВЦ (з графіком та умовами роботи цього складу ви можете ознайомитись, натиснувши на нього у залишках наших пропозицій у пошуку). Запчастина з КУЖ на КВЦ приїде відповідно до умов створення замовлення: наприклад, якщо ваше замовлення було створено до 10:00, то має бути доступна на складі КВЦ до 13:00.

 

Чому заказ поїхав різними доставками?

 

Це можливо через різні склади відвантаження. Якщо виникло непорозуміння і вам нарахували зайву доставку на вашу думку, створіть скаргу — фахівець секції залагодження має розібратись в цій ситуації та виправити це непорозуміння.

 

До скількох годин працюєте?

 

Графік роботи можна знайти на сайті в розділі «Контакти». Якщо це святкові дні, інформація про години роботи буде подана на сайті в розділі «Новини» і на титульному банері.

Якщо у вас немає доступу на сайт: наш режим роботи в Києві — Пн-Сб: 9.00-18.00;Нд: вихідний; в інших містах графік роботи може відрізнятись.

 

Як оплатити замовлення онлайн?

 

Через особистий кабінет в розділі «Поповнити баланс» або в розділі «Для клієнтів», перейшовши на сторінку «Оплата замовлень», де надано 5 варіантів оплати.

 

Залишив скаргу, з ким можна поспілкуватись стосовно скарги?

 

Скаргу мають взяти в роботу протягом 3-х годин та зв’язатись з вами, якщо цього не відбулось, ми передамо ваш контакт в секцію залагодження для оперативного вирішення вашого питання.

 

Як зареєструватися на сайті?

 

Через форму реєстрації на сайті в верхньому правому кутку.

Якщо у вас немає доступу до сайту, залишіть ваш номер телефону і ми передамо його нашому торгівельними представнику, щоб він зв’язався з вами та зареєстрував.

 

Чому не виїхали ЗЧ?

 

Це можливо через різні склади відвантаження або якщо замовлялася запчастина від постачальника. Можливо, під час замовлення ви не звернули увагу на спеціальні позначки чи терміни поставки.

 

Якщо виникло непорозуміння і, на вашу думку, відповідні умови не відображалися підчас оформлення замовлення, створіть скаргу і фахівець секції залагодження має розібратись в цій ситуації та виправить це непорозуміння.

 

Що робити, якщо не приїхала ЗЧ з доставкою?

 

Вам потрібно створити скаргу на сайті, після чого ми надамо запит у відділ логістики. Це може зайняти деякий час, тому, якщо вам потрібно максимально оперативне рішення, пропонуємо створити нове замовлення.

 

Як зробити рекламацію?

 

Рекламація оформлюється через особистий кабінет, детальна інструкція, як оформити повернення знаходиться в розділі «Для клієнтів», підрозділ «Повернення запчастин». Важливо дотримуватися умов гарантії відповідно до підрозділу «Гарантія»

 

Як зробити оплату за замовлення?

 

Через особистий кабінет в розділі «Поповнити баланс». Також можете зайти в розділ «Для клієнтів», в підрозділ «Оплата замовлення», де надано 5 варіантів оплати та обрати для вас найзручніший спосіб. Або ж розрахуватися готівкою під час доставки чи самовивозу.

 

Чому так довго проводять повернення?

 

Відділ повернення опрацьовує повернення до трьох робочих днів. Однак, через велику кількість повернень у певні періоди, опрацювання може займати до п’яти робочих днів. Це пов’язано з тим, що кожне повернення ретельно перевіряється на відповідність гарантійним умовам, щоб уникнути можливих помилок і забезпечити якісний сервіс для всіх наших клієнтів. Якщо повернення перебуває в роботі більше вказаного терміну, ми можемо скорегувати Вас на відділ повернення для уточнення. Якщо ваше питання буде не вирішене, створіть скаргу і фахівець секції залагодження має розібратись в цій ситуації та виправить це непорозуміння або прояснить ситуацію.

 

Як оформити замовлення з запиту по VIN?

 

Через особистий кабінет в розділі «Запити» потрібно натиснути «Деталі Запиту», обрати необхідні запчастини «галочкою» та натиснути «Сформувати замовлення». Після оформлення менеджер опрацює ваше замовлення.

 

Замовлення в статусі «переміщення між складами» поїде на доставку?

 

Так, після завершення переміщення (відповідно до графіку переміщень) воно буде відправлене відповідно до вибраної вами форми доставки.

 

Чому доводиться так довго чекати товар, якщо виїзди здійснюються згідно з регламентом на сайті (відповідно до регламенту виїзд о 09:00, 11:00, 13:00, 15:00)?

 

Щоденно з понеділка по п'ятницю ми здійснюємо 4 планових виїзди – блок доставки закривається на виїзд об 9:00, 11:00, 13:00 та 15:00. Після виїзду відповідно до часу оформлення ви повинні отримати замовлення протягом 3 годин – конкретний час доставки відрізняється через особливості маршруту та інші обставини. Відповідно, якщо Ви оформили замовлення, яке «підпадає» під виїзд об 11:00, водій має бути з 11:00 до 14:00. Якщо доставка приїхала до Вас понад цей термін, створіть скаргу і фахівець секції залагодження має розібратись в цій ситуації та виправить це непорозуміння або прояснити ситуацію.

 

Чому замовлення розбивається на дві частини, хоча ставиться галочка «доставити все разом»?

 

Галочка «доставити все разом» фактично блокує автоматичне відвантаження замовлення. Інколи виникають системні помилки операційної системи, через які виникають подібні неприємності. Ящо виникло непорозуміння, створіть скаргу і фахівець секції залагодження має розібратись в цій ситуації та виправить це непорозуміння або прояснить ситуацію.

 

Вчора відмовилися від деталі, сьогодні її привезли і вимагають оплатити доставку. Що робити?

 

Якщо ви фіксували цей факт в листуванні, надайте цю інформацію при зверненні. Якщо цієї інформації немає, ми подамо запит в загальний комунікаційний чат і згодом зв`яжемося з Вами для вирішення ситуації.

 

Чому не повідомляють, коли буде доставлений товар?

 

Щоденно з понеділка по п'ятницю ми здійснюємо 4 планових виїзди – блок доставки закривається на виїзд об 9:00, 11:00, 13:00 та 15:00. Після виїзду відповідно до часу оформлення ви повинні отримати замовлення протягом 3 годин – конкретний час доставки відрізняється через особливості маршруту та інші обставини. Відповідно, якщо Ви оформили замовлення, яке «підпадає» під виїзд об 11:00, водій має бути з 11:00 до 14:00, тому очікуйте замовлення саме у цей проміжок часу. Якщо доставка приїхала до Вас понад цей термін, створіть скаргу і фахівець секції залагодження має розібратись в цій ситуації та виправить це непорозуміння або прояснити ситуацію.

 

Наша компанія орієнтована на оптові продажі, тому процес організації доставок не передбачає деталізованої інформації для роздрібних клієнтів. Доставка здійснюється відповідно до регламентного часу. Водночас, якщо замовлення виконується для нового клієнта, водій завжди телефонує перед прибуттям на місце доставки.

 

Я хотів би у вас працювати, до кого мені звернутись, щоб переглянути ваші вакансії?

 

Будь ласка, залиште свій контактний номер телефону, і ми передамо його у відділ рекрутингу. Також ви можете дізнатися про актуальні вакансії та подати заявку на сайті https://career.autonovad.ua/

 

Коли приїде замовлена запчастина з Німеччини? Термін вже другий раз переноситься!

 

Запчастини з-за кордону мають орієнтовний термін постачання, оскільки їхня доставка залежить від низки зовнішніх факторів. Серед них – особливості роботи конкретних перевізників, можливі затримки на кордоні, змінений графік роботи у святкові дні тощо. Також можуть виникати ситуації з Back-order (невиконане або затримане замовлення). Основна причина цього – відсутність запчастини на найближчому складі. У таких випадках формується запит на інший склад, а за потреби – безпосередньо на виробництво, що може вплинути на терміни постачання. При перенесенні терміну ми можемо зробити запит на уточнення причини та надати новий орієнтований термін. Якщо терміни вас не влаштовують – ви можете відмовитись від замовлення.