Ua
Вхід/Реєстрація
Ви можете використати свій код клієнта.

Робота з Х запчастинами

Робота з Х запчастинами

 

Увага!
 

  Продаж Х-запчастини (наприклад, 06B121011QX - помпа водяна, нова оригінальна отримана від постачальника запчастина) проводиться тільки після ознайомлення клієнта з умовами і порядком роботи з Х-запчастинами.
 

 Умови та порядок роботи з Х-запчастинами для клієнтів:
 

 1. Продаж Х-запчастин тягне за собою повернення знятої з автомобіля старої оригінальної запчастини впродовж 4 днів (з моменту відвантаження клієнту нової оригінальної від постачальника) на склад ТОВ «АвтоНова-Д».
 

 2. Знята з автомобіля запчастина приймається до повернення у разі:

- Наявності на ній оригінального номера і логотипу VAG;

- Відсутності результатів механічного пошкодження (тільки природний знос);

- Очищення від будь-яких видів мастил і масел;

- 100% комплектності запчастини.
 

3. Оплата клієнтом Х-запчастини здійснюється з урахуванням штрафу в разі не отримання з боку клієнта запчастини на склад компанії ТОВ «АвтоНова-Д».
 

4. Повернення грошових коштів (суми штрафу) здійснюється за фактом повернення знятої старої запчастини на склад компанії ТОВ «АвтоНова-Д» згідно з умовами прописаними в пункті №2.
 

5. Доставка зворотної запчастини на склад ТОВ «АвтоНова-Д» здійснюється коштом клієнта та обов'язково в супроводі документу, який Ви можете звантажити по посиланню

 

6. При відвантаженні даної групи запчастин необхідно врахувати той фактор, що компанія ТОВ "АвтоНова-Д" залишає за собою право надавати такі деталі без оригінальної упаковки. Оскільки однією з основних умов роботи із запчастинами оборотного фонду є повернення українським та закордонним постачальникам старої деталі в автентичній оригінальній упаковці, то весь оригінальний пакувальний матеріал вилучається на етапі видачі товару. Такі дії дозволяють апріорі уникнути втрати або пошкодження оригінальної упаковки, що вкрай важливо для дотримання процедури роботи з запчастинами «Х».

 

7. Процедура оформлення повернення запчастин оборотного фонду проводиться в особистому кабінеті клієнта. Посилання на інструкцію.    

 

Дякуємо за розуміння!