Ua
Вхід/Реєстрація
Ви можете використати свій код клієнта.

Новини

15/12/2022

Кузовні деталі KLOKKERHOLM: оцинковані чи ні?

Вже як більше 10 років KLOKKERHOLM випускає металеві деталі з оцинкованої сталі

Одним з критеріїв при підборі / купівлі кузовних запчастин є їхня стійкість до корозії. У зв`язку з цим постає актуальне питання: чи оцинковані деталі такого відомого виробника, як KLOKKERHOLM?

 

 

Датський бренд KLOKKERHOLM пропонує один з найбільших асортиментів кузовних комплектуючих в світі. Це більше 34 000 позицій, які охоплюють понад 60 марок та 2300 моделей автомобілів включно з ретро-карами. Це такі деталі, як двері, бампери, крила, пороги, кришки капота та багажника, скло, дзеркала, радіатори, деталі підвіски ін. Словом, завдяки його пропозиції відновити будь-яке авто – не проблема. Навіть після дуже серйозної ДТП чи іншої пригоди.

 

Що стосується саме металевих деталей KLOKKERHOLM, вони характеризується високою захищеністю від корозії. З 2012 року бренд почав виробляти своїх запчастини з оцинкованої сталі, які прийшли на зміну «старим» деталям з чорної сталі.

 

 

У компанії довго і ретельно вибирали такий тип листа, який міг би поєднувати необхідну товщину цинкового покриття і добре піддаватися штампуванню. Також до уваги бралися й інші параметри, зокрема, характеристики зварюваності листа, а також наскільки якісно ґрунтовка та фарба лягають на новий матеріал. У підсумку, як сировина була обрана холодна рулонна сталь стандарту 14.03 DIN 1623 з допуском DIN 1541.

 

У виробництві оцинкованих деталей використовується метод гарячого цинкування за стандартом DХ54D Z140 МВ, коли лист повністю покривається цинком за рахунок занурення у ванну, а після чого проходить сушіння. Завдяки цьому рішенню досягається 100% оцинкування поверхні без домішки шкідливого для здоров`я людини свинцю. Товщина шару 140 г цинку становить на м. кв і відповідає приблизно товщині шару 9,8 мікрон.

 

 

Звичайно, оцинковані запчастини були перевірені на корозію. Відібрані випадковим чином зі складу деталі занурили у соляний розчин (у пропорції 1:1 – 1 кілограм технічної солі до 1 літра водопровідної води) і залишили в такому стані на 4 тижні. Після того, як їх вийняли, усі деталі не мали ознак іржі, хоч на них і з'являються видимі зміни зовнішнього вигляду.

 

Побачити результати тестування можна на слайдах нижче.

 

 

Відзначимо, що широкий асортимент запчастин KLOKKERHOLM доступний в асортименті АвтоНова-Д.

 

Деталі, занурені у відро із соляним розчином:

 

 

Шар солі на деталях:

 

 

Внутрішня частина порогу, наповнена соляним розчином:

 

 

Деталі після промивання через 4 тижні. Поверхня змінила свій зовнішній вигляд, однак сліди корозії відсутні: