Новини
Свічки розжарювання Hidria в АвтоНова-Д. Три незаперечні аргументи на користь словенського бренду
Існує думка, що нові екостандарти "вб'ють" дизельні автомобілі в Європі. Але є свічки розжарювання Hidria, які могли б з цим посперечатися, якби вміли розмовляти :-)
Hidria - словенська компанія, котра… [тут було декілька стандартних слів о компанії, які можна прочитати в кінці]. Натомість наведемо два аргументи, щоб одразу запалити інтерес до Hidria.
Аргумент 1. Свічки розжарювання Hidria встановлені в найпотужніший серійний автомобіль у світі - Bugatti Chiron (вартість автомобиля - 2.4 мільйони євро, максимальна швидкість - 420 км/год і… відповідність стандарту Євро 6). Доречі, з 1998 року марка Bugatti входить до концерну Volkswagen.
У бензиновому (!) двигуні 8.0 W16 встановлені свічки розжарювання Hidria, призначені для нагріву неетильованого палива з 30% сумішшю етанолу. 16 свічок – по одній на кожний циліндр. Таке рішення дозволило розробити 1500-сильний двигун у рамках діючих в ЄС екологічних норм.
Використання свічок розжарювання в моторі сприяє процесу займання, покращує роботу на холостому ході, а також зменшує об'єм викидів у холодних умовах. Bugatti Chiron став не першим автомобілем з бензиновим двигуном, в конструкції якого є свічки розжарювання. Проте це перший такий високопотужний двигун, де використані свічки розжарювання на додаток до традиційних свічок запалювання.
Аргумент 2. OEM-якість свічок Hidria підтверджується їх наявністю в каталозі ETKA для цілого ряду двигунів Volkswagen (дивіться скрін).
Враховуючи, що одні й ті ж самі двигуни VW встановлювались на різні марки групи VAG, можна стверджувати про широку сумісність свічок Hidria і з автомобілями Skoda, Audi, Seat. З найновіших моделей — в новому VW Passat з двигуном 2.0 TDI Evo на конвеєрі також встановлюються свічки розжарювання Hidria.
Аргумент 3. Вже 18 років Hidria є ключовим постачальником концерну PSA (марки Peugeot, Citroen) і двічі (2017, 2018) отримувала нагороду "PSA best Plant" за найкращу якість. Деталі Hidria можна знайти в більшості дизельних автомобілей Peugeot, Citroen, DS, а також Iveco, а тепер і в моделях Opel, після придбання німецької марки французьким концерном. З найновіших моделей — в новому Peugeot 208 з двигуном 1.5 BlueHDI на конвеєрі також встановлюються свічки розжарювання Hidria.
Конструкція свічок розжарювання Hidria
- Контактний болт чи різьбове з'єднання
Завдяки спеціальній обробці контактні болти й затискачі стійкі до корозії і забезпечують надійне підключення до електроживлення. - Ізолятор
Ізолятор свічок розжарювання має чудову міцність, ізолюючу здатність і теплопровідність, що дозволяє уникнути будь-якої можливості виникнення короткого замикання. - Корпус
Розміри корпуса свічки розжарювання мають суттєве значення. Корпус свічки призначений для забезпечення термостійкості та захисту внутрішніх деталей. - Ущільнювач
Гумова прокладка попереджає подальший контакт з повітрям, котрий може призвести до корозії спіралей. - Ізоляція
В якості ізолюючого порошку використовується окис магнію, який має чудові теплопровідні якості. - Електрод
Розташований в корпусі свічки розжарювання електрод забезпечує електропостачання спіралей. - Регулювальна спіраль
Основна функція регулювальної спіралі полягає в ефективному контролі споживання току з метою швидкого розжарювання нагрівальної спіралі. - Комбінація спіралей
Лазерні технології зварювання забезпечують надійні з'єднання нагрівальних спіралей, стабільність їх розташування, узгоджені характеристики опірності спіралей. - Нагрівальна спіраль
Коротка спіраль у нагрівальному стрижні на кінці свічки забезпечує швидкий запуск двигуна навіть при дуже низькій температурі. Свічки можуть підтримувати режим нагрівання після запуску холодного двигуна, що сприяє значному зниженню викидів відпрацьованих газів. - Нагрівальна трубка
Зменшений діаметр нагрівальної трубки підвищує ефективність накалювання, забезпечуючи високий рівень загальних експлуатаційних характеристик.
І стандартна справка про компанію: словенська компанія Hidria працює в декількох напрямках: розробка і виробництво кліматичних систем; виробництво систем холодного пуску для двигунів, свічок для дизельних двигунів, запчастин для рульового управління, електроприводів. Штат компанії налічує близько 2000 людей.