Ua
Вхід/Реєстрація
Ви можете використати свій код клієнта.

Новини

23/09/2016

21-го вересня відбувся шостий розіграш путівок по Україні за програмою “Вивчаємо Україну разом з АвтоНова-Д”

За умовами розіграшу у прямому ефірі було визначено трьох переможців, які проведуть осінній вікенд на просторах закарпаття.

На наших колег чекають прогулянки по зелених куточках України та її історичних пам`ятках, українська й закарпатська кухня, та розваги на будь-який смак :)


Кому фортуна посміхнулась цього разу?


Мандрівників до закарпаття предтавили наші жюрі:


  1. Світлана Томіленко (фінансовий менеджер)

  2. Вадим Лясковський (менеджер відділу продажів)

  3. Леся Майбенко (бухгалтер)


(зліва направо)


Світлана Томіленко розпочала шостий розіграш



і ось, вже через лічені секунди ми бачимо на моніторах ім`я першого переможця



  1. Габрилей Борис Ярославович (код клієнта - 10997), м. Тернопіль


Другого переможця, який паритиметься в гарячому чані після смачної закарпатської картоплі,  визначив Вадим Лясковський



  1. Рибак Максим Олександрович (код клієнта - 6586), м. Київ



Вже друга перемога Максима у розіграшах програми “Вивчаємо Україну разом з АвтоНова-Д”!


До визначення третього переможця приступила Леся Майбенко,



І знову перемагає Максим Рибак.



Нагадаю, що кожні пять тисяч гривень додають в лототрон ще один виграшний для Вас квиток, який помножує шанси на перемогу.  Для тих, в кого були якісь сумніви, що можна перемогти двічі, і навіть тричі - перед Вами яскравий приклад того, що наполегливість і віра в удачу дають очікуваний результат.


За умовами розіграшу, у разі повторного витягання одного учасника з лототрону квиток витягається знову.


Отже, третім переможцем розіграшу стає:



3. ТзОВ Престиж-Авто (код клієнта - 6586), м. Хмельницький


Наші щирі привітання!




Дуже скоро на Вас чекають ще два розіграші, тому уважно слідкуйте за новинами, щоб забрати свої квитки, вирушити в подорож і розділити її разом з близькою людиною!


Бажаємо Вам перемог!


З найкращими побажаннями,

менеджер з маркетингу

Катерина Глинянська

Коментарі