Ua
Вхід/Реєстрація
Ви можете використати свій код клієнта.

Новини

14/04/2016

Перша дилерська конференція 2016 року відбулась 25-го березня

Мета проведення таких заходів – підбиття підсумків минулих періодів, обмін досвідом, навчання і контроль бізнес-процесів в компанії.

 

Перша конференція 2016 року відбулася 25-го березня, в київській (центральній) філії компанії. У ній брали участь діючі дилери АвтоНова-Д зі Львова, Тернополя, Вінниці, Запоріжжя, Дніпропетровська та Миколаєва. Так само були присутні і представники інших регіонів, які найближчим часом поповнять ряди дилерів і представлятимуть інтереси компанії.

 

 

До початку звітної частини заходу для співробітників АвтоНова-Д було організовано семінар, а після й представлена можливість особисто поспілкуватися з оратором - Дмитром Зоріним, який не перше ділився з нами своїм багатим життєвим досвідом і тонкощами ведення бізнесу.

 

Як у студентів на лекції - вся увага на викладача, і конспектуємо почуте

Невеличка кава-брейк з обідом, щоб підготуватися до другої відповідальної частини конференції

Першим виступав співробітник київської філії - логіст Ігор Денисевич, за традицією почав з нотки гумору, розрядив обстановку, так би мовити

У такій атмосфері інформація завжди сприймається легше. Наступними виступали керівники філій в регіонах:

Вячеслав Яровий - Вінниця

Костянтин Ткаченко - Дніпропетровськ

Світлана Трунська - Запоріжжя

 

Роман Бєлкін - Львів

Василь Завертаний - Тернопіль

По завершенню конференції слово директора, оцінка результатів першого кварталу 2016 року, і, звичайно що, настанови на продовження успішної співпраці

Фото «для архіву»

Як говорив Річард Бренсон, «Клієнти не приходять першими. Першими приходять співробітники. Якщо ви дбаєте про своїх співробітників, вони будуть дбати про клієнтів ».

Успіх компанії можливий тільки в тому випадку, коли кожен співробітник зацікавлений в його досягненні і докладає для цього максимум зусиль. Злагоджена робота в команді кожен день допомагає нам вдосконалюватися, рости духовно та професійно.

 

Саме завдяки цьому ми можемо гарантувати, що бажання клієнта отримати якісний товар і обслуговування високого рівня обов'язково буде задоволено.

 

Дякуємо, що Ви з нами,

Менеджер з маркетингу

Катерина Глинянська