Поскаржитись
Шановні клієнти!
Всі ми знаємо, що нічого не трапляється тільки з тим, хто нічого не робить. У жвавій робочій обстановці будь-якої компанії завжди присутня ймовірність того, що при отриманні товару замовником можуть виникнути непорозуміння: недостача деталі, зайва деталь або пересорт. Форс-мажорні обставини при транспортуванні, затримки товару в дорозі (особливо на далекі відстані) не виняток. У подібній ситуації ми розраховуємо на Ваше розуміння, а зі свого боку пропонуємо скористатися найшвидшим способом вирішення даного питання.
На головній сторінці сайту з лівого боку є кнопка «Поскаржитися!»,
при натисканні на яку висвічується меню з можливими варіантами виниклої проблеми.
Виберіть вид скарги, коротко опишіть ситуацію і відправляйте.
Даний механізм працює так, що після відправлення скарги, вона одразу висвічується у вигляді повідомлення на моніторі керівника складу і буде оброблена у максимально короткий термін. Менеджери відділу продажів не приймають участі в упаковці і транспортуванні запчастин, тому, зв'язавшись з нами таким чином, Ви не тільки заощадите свій час, але й миттєво вирішите свою проблему.